czwartek, 2 stycznia 2014

Sylwestrowo.

Hej ;*
To już ! W końcu zawitał u nas upragniony Nowy Rok 2014. Nie wiem jak dla Was ale dla mnie był to chyba najlepszy Sylwester :) Te wszystkie piękne fajerwerki , szampan , i wielkie odliczanie. Miałam dla Was małą niespodziankę , ale nie wiem czy ktoś się w ogóle spostrzegł. Wysłałam życzenia dla wszystkich czytelników , gdy oglądałam Sylwestra na Polsacie. W między czasie byłam z rodzicami na Rynku aby spędzić trochę czasu na Starówce w naszym mieście. Pooglądaliśmy piękną szopkę , pospacerowaliśmy trochę i wróciliśmy do domu aby świętować Nowy Rok. Razem z bratem wypiliśmy naszego ulubionego szampana "Piccolo" , zjedliśmy pizze i staraliśmy się , dotrwać do północy. Jeśli chodzi o mnie , nie miałam z tym żadnego problemu i nie spałam aż do 3 nad ranem , i byłam troszkę zdziwiona ponieważ Miłoszek także nie zasnął . Łapcie tutaj kilka zdjęć , które mam nadzieję przybliżą Wam , trochę w jaki sposób spędziłam początek Nowego Roku.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz