środa, 22 stycznia 2014

Wspomnienia..

Cześć !
Pewnie spodziewaliście się postu na temat ferii zimowych, no ale niestety brak zdjęć, oraz ciągłe wyjazdy z domu mi na to nie pozwalają. Jakoś ostatnio wzięło mnie na wspomnienia... Razem z mamą i bratem zaczęliśmy przeglądać stare albumy ze zdjęciami, dzięki czemu trochę poprzypominałam sobie moje dzieciństwo. Muszę przyznać, że bardzo się zmieniłam, i gdy zaczęłam porównywać teraźniejsze zdjęcia, z tymi zrobionymi kilka lat temu, sama nie mogłam siebie poznać. Dowiedziałam się również, kilka nowych rzeczy, o których wcześniej nie miałam pojęcia. No to może teraz trochę opowiem Wam o tym jaka byłam kiedyś. Od małego uwielbiałam sport, i jak to mawia moja mama "wszędzie mnie pełno". Byłam i muszę przyznać, że nadal jestem bardzo leniwą osobą. Nigdy nie lubiłam szkoły, ale mogę się Wam pochwalić, że nawet nieźle mi teraz idzie nauka. A teraz łapcie kilka zdjęć, które przybliżą Wam trochę to - jaka byłam kiedyś.




No i jak Wam się podobają zdjęcia ? Poznalibyście mnie ? Podobna jestem ? :)

4 komentarze:

  1. Świetny post :)
    Może wykorzystam pomysł na wpis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, no więc czekam na post o takim temacie u Ciebie :)

      Usuń
  2. fantastyczny post ;*
    zapraszam do siebie,
    http://gonnever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* również świetny blog, obserwuję :)

      Usuń