poniedziałek, 27 stycznia 2014

Believe

Witam wszystkich cieplutko :)
W dzisiejszej notce, zdam Wam relacje z mojego wyjazdu do Rzeszowa na film "Believe" Justin'a Bieber'a. Był to najlepszy film jaki kiedykolwiek widziałam. Niestety połowę seansu przepłakałam, i z kina wyszłam cała czerwona, razem z resztą Belieberek, które siedziały ze mną w jednej sali kinowej. Przed rozpoczęciem seansu, odbył się konkurs. Byłam bardzo zadowolona, ponieważ razem z Dominiką i Julką wygrałyśmy go, i dostałyśmy piękne, ogromne plakaty. Poza tym przed filmem wybrałyśmy się na mały obchód po sklepach, i udało nam się "upolować" bransoletki, oraz równie piękne plakaty. Mój tata za ten czas zamówił nam ogromny popcorn, który do tej pory stoi u mnie w domu, oraz coś do picia. Kino było tak ogromne, że trochę się pogubiłyśmy, i weszłyśmy nie do tej sali co trzeba, ale wszystko szybko sprostowałyśmy, i znalazłyśmy się na swoich miejscach. Po zakończeniu, wybiegłyśmy szybko z sali. Uradowane udałyśmy się do McDonald's, aby coś zjeść, ponieważ czekała nas jeszcze droga powrotna. Oczywiście podczas powrotu nie obeszło się bez ogromnych śmiechów. Śpiewałyśmy piosenki, opowiadałyśmy sobie o naszych spostrzeżeniach, no i ogólnie było bardzo śmiesznie.




A ktoś z Was również był na Believe ? Jak wrażenia ? :)

2 komentarze:

  1. Jeszcze nie byłam,ale mam zamiar jechać! :-)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń