poniedziałek, 13 stycznia 2014

Seans.


Siemka :)
Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o moim "filmowym weekendzie". Przez sobotę i niedzielę zaczęłam oglądać sobie filmy, i muszę przyznać, że tak bardzo mnie zaciekawiły, że już nie mogę doczekać się kolejnych części. Bardzo fajnie jest siedzieć sobie w domu, pić ciepłą herbatkę, zajadać się popcornem, i oglądać filmy. Jestem bardzo zadowolona, bo jeszcze tylko tydzień ii w końcu upragnione ferie zimowe. W tym roku nie pojadę niestety na zimowisko, z powodu mojej ręki ;c No ale trudno, pojadę sobie do babci, w końcu spotkam się z kuzynką, i mam nadzieję, że będę się dobrze bawić. Oprócz tego tydzień temu razem z kuzynką i wujkiem, byłam w kinie na drugiej części "Hobbita". Film bardzo mi się podobał,ogólnie to wszystkie tego typu filmy lubię oglądać. No ale muszę Wam się pochwalić, że końcem stycznia jadę do MultiKina w Rzeszowie na premierę Believe ! To już drugi z kolei film Justin'a Bieber'a. No to nie przedłużając, macie tutaj kilka zdjęć z moich domowych seansów.



Nie wiem niestety kiedy ukaże się kolejna notka, ponieważ laptop będzie tak jakby w "naprawie" i nie będę miała jak zabrać się za nowy post. Z góry przepraszam, i życzę udanych ferii. 

2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana przeze mnie do LBA :) Więcej informacji znajdziesz na moich blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku :) dziękuję, dużo to dla mnie znaczy ;**

    OdpowiedzUsuń