piątek, 10 stycznia 2014

Cała ja.

Witajcie kochani !
Już od dłuższego czasu prosiliście mnie abym dodała post o takim temacie. Postanowiłam, że kiedy go napiszę dowiecie się więcej o mnie, moich zainteresowaniach, rodzinie, i idolach. Wszystko chciałam ująć w 15 punktach, aby Was za bardzo nie zanudzić. A więc zaczynamy !

O mnie - 15 faktów.
1. Jestem Paulina, i rocznikowo mam 13 lat.
2. Moją największą pasją jest koszykówka, jestem centrem w drużynie KKK Mosir Krosno Młodziczki.
3. Mam 5-cio letniego brata Miłosza.
4. Moimi największymi idolami są Justin Bieber i Dawid Kwiatkowski. 
5. W wolnym czasie uwielbiam spotykać się z przyjaciółmi.
6. Moją ulubioną drużyną piłki nożnej jest FC Barcelona.
7. Moją ulubioną drużyną koszykarską jest Chicago Bulls i Miami Heat.
8. Mam chomika, wabi się Dusia.
9. Uwielbiam blogować i robić zdjęcia.
10. Mam 165 cm wzrostu.
11. Uwielbiam słuchać muzyki, moja ulubiona piosenka to "Recovery" Justin'a Bieber'a
12. Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest W-F.
13. Uwielbiam Święta Bożego Narodzenia, ponieważ można spotkać się wtedy z całą rodziną.
14. Moją ulubioną porą roku jest lato, wtedy również obchodzę swoje urodziny.
15. Jestem Belieber i Kwiatonator.




Przepraszam, że post jest spóźniony, ale wcześniej nie dałam rady go napisać, z powodu braku zdjęć i weny do pisania :)

2 komentarze: