sobota, 28 grudnia 2013

W oczekiwaniu na Sylwestra.

Cześć !
Wracam do Was tuż po świętach :) Dzisiejszy post będzie trochę dłuższy , niż zazwyczaj ale tyle się wydarzyło przez te święta , że po prostu muszę Wam wszystko opowiedzieć. Na samym początku chciałabym bardzo podziękować Oliwii , która zmieniła wygląd mojego bloga i nie wiem jak Wy ale dla mnie wygląda wspaniale ! Mam nadzieję , że teraz będziecie jeszcze częściej go czytać i odwiedzać. A teraz chciałabym bardzo podziękować czytelnikom za miłe prezenty na święta. Dostałam od Was kartki świąteczne i listy w , których pisaliście co podoba się Wam w moim blogu , i co jeszcze mogłabym zmienić. Muszę powiedzieć , że jestem trochę zdziwiona , ponieważ bloga prowadzę bardzo krótko , i na razie mam tylko 4 obserwatorów. No ale cóż ... jeszcze raz bardzo dziękuję , że doceniliście moją dotychczasową pracę , to na prawdę miło z Waszej strony. Dobra , koniec podziękowań , teraz przechodzimy do notki. A więc bardzo chciałabym opowiedzieć Wam ze wszystkimi szczegółami co się u mnie na świętach działo , ale z pewnością bym Was zanudziła dla tego postaram się napisać wszystko , ale bardzo ogólnie. W tym roku miałam dwie Wigilie. Wiem , że to trochę dziwne ale bardzo chciałam spędzić te święta z całą rodziną. Zgodnie z tradycją przeczytaliśmy Pismo Św. , podzieliliśmy się opłatkiem , złożyliśmy życzenia i zabraliśmy się za jedzenie potraw. W tym roku postanowiłam , że postaram się spróbować wszystkiego po trochę , ale już po chwili stwierdziłam , że chociaż bym się bardzo uparła nie dałabym rady. I tak gdy wróciłam do domu , czułam , że się zdecydowanie przejadłam , no ale wszystko było takie pyszne , że nie dało rady się oprzeć.... Teraz siedzę sobie w domu , piję gorące kakałko , i już nie mogę doczekać się Sylwestra.





Nie ma to jak puszczanie zimnych ogni z bratem :)


Który efekt lepszy ? 

 Listy , i kartka od Was , jeszcze raz bardzo dziękuję <3

A teraz chciałabym Wam złożyć serdeczne życzenia z okazji nadchodzącego Nowego Roku 2014. Szampana Piccolo, brokatu na czoło , uśmiechu na twarzy , szampańskiej zabawy , życzeń serdecznych i wspomnień najlepszych w Nowym Roku życzę wszystkim czytelnikom.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz