sobota, 1 lutego 2014

Training start !

Siemka !
Dzisiaj, jak się pewnie już domyślaliście, post o moim powrocie do formy, po długiej kontuzji. We wtorek pierwszy raz od bardzo dawna poszłam na trening. Porzucałam trochę do kosza, pobiegałam, a ręka rozćwiczyła się już chyba na dobre. Drugi tydzień ferii spędziłam aktywnie, i skupiłam się na treningach. Od razu po powrocie do szkoły czeka mnie masa zawodów oraz mecze ligowe. Wiem, że na rękę muszę bardzo uważać, ponieważ gdybym teraz na nią upadła, to mógłby być już mój koniec z koszykówką. Oprócz tego u nas w Krośnie w końcu zima z prawdziwego zdarzenia. Aż chce się samemu z domu wychodzić. No ale o tym to w innej notce. Oczywiście, nie mogę również zapomnieć o nauce. Trzeba się już powoli zacząć uczyć, bo od razu po powrocie z ferii czeka mnie masa sprawdzianów oraz kartkówek. No to chyba będzie na tyle, nie zanudzając Was więcej, łapcie kilka zdjęć.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz