poniedziałek, 23 grudnia 2013

Jeszcze tylko kilka godzin ...

Siemanko ;**
Tak bardzo prosiliście mnie o jeszcze jeden byle jaki post przed świętami , i chociaż nie wiem w ogóle o czym będę do Was pisać to pomyślałam , że jednak go zrobię. A więc jak już wiecie zostało tylko kilka godzin do Wigilii ! Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam Święta Bożego Narodzenia , bo spotykamy się całą rodziną , składamy sobie życzenia i spędzamy ze sobą czas. Wczoraj byłam u babci aby pomóc jej trochę , w przyrządzaniu potraw Wigilijnych. Muszę się Wam pochwalić ,że w tym roku u mnie na stole zawita ich aż dwanaście. Oprócz tego razem z kuzynką przystroiłyśmy trochę dom , żeby jeszcze milej spędzać święta tego roku. Tutaj macie kilka moich zdjęć , które w ogóle nie trzymają się tego co napisałam .... no ale jak już mówiłam nie miałam czasu zrobić ładniejszych.
Jeszcze raz chciałabym wszystkim życzyć czarodziejskich chwil ciepłej, rodzinnej atmosfery. Uśmiechów, zdrówka, pyszności na stole, cudownych prezencików, spełnienia marzeń, wyjątkowego Sylwestra i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.

2 komentarze:

  1. Fajny post :)
    zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award :>
    http://olisterrr.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń