wtorek, 17 grudnia 2013

My class.

Siemka ;*
Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o mojej wspaniałej klasie. W tym roku mija 6 lat odkąd się poznaliśmy. Już z częścią osób znałam się z przedszkola , ale o tym w innej notce. No więc nie będę skromna i przyznam , że chyba mamy najlepszą klasę jeśli chodzi o nasz rocznik. Na każdej wycieczce lub dyskotece są duże śmiechy. Jeśli chodzi o naukę to mamy największą średnią , a co do zachowania to ...... może lepiej nie będę mówiła. Ten rok nauki mija mi bardzo szybko , może dla tego , że nasza wychowawczyni załatwia nam coraz fajniejsze atrakcje i stara się organizować dużo wspaniałych wyjść poza szkołą. Oprócz nauki oczywiście mam bardzo dużo zawodów powiatowych i rejonowych. WF jest moją ulubioną lekcją , nie tylko dla tego bo nie trzeba się na niego nic uczyć , ale też dlatego , że uwielbiam sport o czym już wspominałam. Po ostatniej wywiadówce okazało się , że moje oceny nie są take złe i ku mojemu zdziwieniu chyba w tym roku będę miała największą średnią jeśli chodzi o klasy 4-6. A ja myślałam , że ten rok będzie straszny pod względem nauki. Macie tutaj kilka zdjęć , moich kochanych misiów. <3
Zdjęcia nie są najlepszej jakości , ponieważ były robione telefonem ... ale mam nadzieję , że się podobają :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz