sobota, 14 grudnia 2013

Jesteś częścią mnie.

Cześć :)
Dzisiejszy post będzie o osobach dla mnie najważniejszych , czyli o przyjaciołach. Są to osoby , które pomagają mi w trudnych chwilach i wiem , że zawsze mogę na nich liczyć. Kiedy jest mi źle zawsze mnie wspierają. Wiem , że mogę powiedzieć im wszystko , a oni zachowają to tylko dla siebie. Kocham ich za to jacy są i mimo to , że często się kłócimy nie wyobrażam sobie jak by to było bez nich. "Jeśli któregoś dnia poczujesz , że chce Ci się płkać. Zadzwoń do mnie..... Nie obiecuję , że Cię rozbawię , ale mogę płakać razem z Tobą. Jeśli , któregoś dnia zapragniesz uciec , nie bój się do mnie zadzwonić. Nie obiecuję , że Cię zatrzymam , ale mogę z Tobą pobiec. Jeśli , któregoś dnia nie będziesz chciał nikogo słuchać. Zadzwoń do mnie.... Obiecuję być wtedy z Tobą i być cicho. Ale jeśli , któregoś dnia zadzwonisz i nikt nie odbierze .... Przybiegnij do mnie szybko , bo mogę Cię wtedy potrzebować. Macie tutaj zdjęcia osób dla mnie najważniejszych. Kocham Was <33 p joczujesz , że chce ci się płakać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz