czwartek, 19 grudnia 2013

Gips ;c

Cześć wszystkim :)
Przepraszam , że przez chwilkę nic nie pisałam no ale niestety .... złamałam nadgarstek. We wtorek na treningu oczywiście nie obeszło się bez tragedii. Teraz ręka w gipsie przez 3 tygodnie ;c Nie wiem jak ja tyle wytrzymam bez koszykówki ... no ale mówi się trudno. Dzisiejszy post jest o wszystkim i o niczym , ponieważ nie mam ani zdjęć ani warunków żeby pisać. W gipsie to nie takie proste. Na szczęście już jutro wigilia klasowa , porobię parę fajnych zdjęć i zrobię porządny post. Bardzo się cieszę , że nalegacie i prosicie wciąż o nowe notki , bo to oznacza że czytacie bloga. Jest mi niezmiernie miło i chciałabym gorąco pozdrowić wszystkich stałych czytelników. Nie mogę się powstrzymać dla tego już dzisiaj życzę wszystkim Radosnych Świąt Bożego Narodzenia. Wiem , nie są to zbyt oryginalne życzenia ale zaczekajcie do jutra. Macie kilka zdjęć mojego wspaniałego gipsu , z podpisami najlepszych osób. Kocham Was <3
                                             A Wy mieliście coś kiedyś złamane ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz