wtorek, 11 lutego 2014

Przyjaciele, muzyka, sport..

Witam wszystkich :)
Dzisiaj chciałbym opowiedzieć Wam o rzeczach dla mnie najważniejszych, bez których nie wyobrażam sobie mojego życia.
                       
~ Przyjaciele ~
Uwielbiam swoich przyjaciół, i nie potrafiłabym bez nich żyć. Zawsze wspierają mnie w trudnych chwilach, i starają się mi pomóc. Wiem, że mogę im wszystko powiedzieć, a oni zatrzymają to tylko dla siebie, nie wygadają nikomu. Czasami razem śmiejemy się do łez, a czasami razem płaczemy. Wiadomo, raz na jakiś czas zdarzają się kłótnie, ale w życiu bywają wzloty i upadki, dlatego staramy się szybko pogodzić.


~ Muzyka ~
Muzyka to lek na wszystko. Czasami potrafię słuchać jej godzinami. Kiedy jest mi smutno wiem, że mogę sięgnąć po telefon, słuchawki, i włączyć ulubioną piosenkę - wtedy zawsze humor mi się poprawia. Słucham jej też wtedy, kiedy nie chcę myśleć o niczym. Muzyka jest po prostu sposobem życia.


~ Sport ~
Sport - coś bez czego nie wyobrażam sobie mojego życia, a w szczególności koszykówka.  Od małego lubiłam ruch, ale kiedy zaczęłam dorastać stał się dla mnie najważniejszy. Teraz spędzam bardzo dużo czasu na treningach, oraz często jeżdżę na zawody. To na pewno dużo lepsze niż siedzenie nad książkami...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz