niedziela, 2 marca 2014

Good day

Siemka :)
Postanowiłam sobie, że od tej pory będę dodawać posty systematycznie, co dwa lub trzy dni. Jeszcze nie wiem co z tego wyjdzie, bo nauczyciele nie dają nam spokoju ze sprawdzianami, ale będę się bardzo starać. No więc przejdźmy do rzeczy. Wczoraj razem z Olą wybrałam się na zdjęcia. Pogoda nam dopisała, chociaż to dopiero początek marca. 

Nie wiem jak Wy, ale ja to się cieszę, że już robi się ciepło. Wolę gdy świeci słońce, niż gdy pada śnieg. W poniedziałek po szkole zamierzam wyjść na podwórko. Trzeba korzystać z pogody póki jest w miarę ciepło. Na moje szczęście już niedługo, bardzo prze ze mnie wyczekiwana wiosna ! W końcu można będzie odstawić kurtki, buty zimowe i czapki do szafy. Niestety do lata jeszcze mnóstwo czasu. Na pewno nie jestem jedyną osobą, która niecierpliwie czeka na czerwiec, koniec szkoły, wakacje... ale nie ma co narzekać. I tak to pierwsze półrocze w szkole zleciało mi bardzo szybko. 



A tutaj Ola, mój fotograf :)
Na koniec chciałabym złożyć dość oryginalne życzenia. 1 marca 1994 roku, urodził się mój największy idol Justin Bieber. Wczoraj obchodził swoje 20 urodziny. Justin, z okazji twojego święta, chciałabym złożyć Ci życzenia, których i tak nie przeczytasz, ale wiedz, że bardzo Cię kocham, i jestem z Tobą. 

2 komentarze: