piątek, 28 marca 2014

Zawody

Cześć :)
Na początku, rutynowo muszę Was przeprosić, za dłuższe nie dodawanie postów. Jak już pewnie się domyślacie, przyczyną jest to, że za cztery dni piszę ważny egzamin. Ale przechodząc do konkretów.. W kilku ostatnich postach wspominałam Wam, że przygotowuję się do ważnych zawodów, które odbyły się właśnie wczoraj. Jestem z siebie, i z całej drużyny bardzo zadowolona. Może dlatego, bo wiem, że dałyśmy z siebie wszystko wygrywając wszystkie możliwe mecze. Rzuciłam chyba najwięcej punktów :) Trochę się poobijałam no ale takie są skutki walki o piłkę. Teraz trzeba wygrać wojewódzkie, na które jedziemy już za tydzień do Haczowa. Także trzymajcie kciuki. Za dużo zdjęć nie zrobiłam, bo skupiałam się jedynie na grze, ale przynajmniej jakieś jest.

3 komentarze:

  1. ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
    świetny post! widać, że wiesz o czym piszesz wpadłam przypadkiem, ale na pewno zostaję na dłużej

    http://jugii.blogspot.com
    a może wspólna obserwacja? Jeśli mnie zaobserwujesz to napisz a ja się zrewanżuje:* obs=obs ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń